Taran monta elämää

Osallistu keskusteluun

, jotta voit kommentoida ohjelmia.

Ohjelman kommentit

Sivu:
  • 1
  • 2
  • Kirppu

Kirppu

Ihan huippusarja. Tätä on saanut seurata naurunpyrskähdysten kera. Tosin loppua kohti on mennyt todella jännäksi, melkein pelottavaksi... Saa nähdä, miten mahtaa käydä.

+0
  • gettiz

gettiz

Silenoz83 saa perehtyä hieman enemmän psykiatrisiin sairauksiin, pään sisäiset omat maailmat ja hallusinaatiot viittaa aivan eri sairauteen kuin dissosiatiiviseen identiteettihäiriöön.

Ja lisättäköön vielä, että tässä piti keskustella ohjelmasta.

Ohjelma on piristävä draamakomedia, jota todellakin voi suositella kaikille. Tavallaanhan meidän kaikkien pitää joskus venyä ja "olla joku muu", vaikka ei ko. sairautta olekaan.

+13
  • p4hkis

p4hkis

Ekan jakson perusteella tuli katsottua koko sarja parissa päivässä. Eipä voi muuta kuin suositella, aivan loistava draamakomedia.

+11
  • ruska74

ruska74

Silenoz83 taitaa olla oikea asiantuntija psyk.sairauksissa... Itse sairastan dissosiatiivista identiteettihäiriötä, josta tuo sarja kertoo ja olen normaalissa parisuhteessa, meillä on kaksi kissaa, koira ja ihan tavallinen elämä. Sitä pientä poikkeusta lukuunottamatta, että välillä on paikalla joku muu kuin minä itse. Mutta eipä tuo mies ole tuosta rinnalta lähtenyt, eikä hän ole oloaan epämukavaksi tuntenut muiden persoonien läsnäollessa.

+16
  • LadyRenfield

LadyRenfield

Näytti sen verran hauskalta mainokset, että tulee varmasti katsottua. Luulin tosin tämän jo alkaneen, joten oli positiivinen yllätys, että onkin eka jakso! :)