Con airissa Cage oli perus koiranaaamallaa surkea. Malkovich ja Buscemi siitä rainasta katsottavan tekivät.
Adaptationissa ja Lord of Warissa cage onnistuu.. ja semmosia rooleja kannattaisi miehen vetää enemmän.
"lämpimän ja humaanin sydämen omaava huijaritarina. täältäkin kehut tälle. jätin teatterikierroksella katsomatta, koska koirankatse-cage on ylittänyt jo kauan sitten ainakin minun sietokiintiöni häntä kohtaan. se tais tapahtua jonain sellaisena vuonna, jolloin hän tuntui olevan vähän joka toisessa elokuvassa. kukahan idioottikin keksi tehdä hänestä toimintatähden..."
Jep, mäkin olen alkanut nykyisin kyllästyä Cagen naamaan. Liian usein esillä.
Con Airissa hän vetää kyllä ihan ok roolin.
Känkkäränkkä
Hmmmmm....
Homoshaisse
ERITTÄIN HYVIÄ NÄMÄ YHDFYSVALTALAISDET KOMEDIAELOKUVAT!!!!!!!!
Chupa
dodiiih ny alko lyyti kirjottaan, kyllä katson :) Toiv. hyvä!
Tikrrru
Katsoa siis uudelleen. <'D
Tikrrru
Matchstick Men on ihan katsottavan arvoinen elokuva. Voisi tämän katsoa. 8)
TheTramp
Con airissa Cage oli perus koiranaaamallaa surkea. Malkovich ja Buscemi siitä rainasta katsottavan tekivät. Adaptationissa ja Lord of Warissa cage onnistuu.. ja semmosia rooleja kannattaisi miehen vetää enemmän.
Mace
"lämpimän ja humaanin sydämen omaava huijaritarina. täältäkin kehut tälle. jätin teatterikierroksella katsomatta, koska koirankatse-cage on ylittänyt jo kauan sitten ainakin minun sietokiintiöni häntä kohtaan. se tais tapahtua jonain sellaisena vuonna, jolloin hän tuntui olevan vähän joka toisessa elokuvassa. kukahan idioottikin keksi tehdä hänestä toimintatähden..." Jep, mäkin olen alkanut nykyisin kyllästyä Cagen naamaan. Liian usein esillä. Con Airissa hän vetää kyllä ihan ok roolin.
jutuomin
Olen Revelationsin kanssa samaa mieltä.. Välityö tai ei, mutta elokuva on oikeasti hyvä.